مقالات ارسالی برای نشریه، پیش از انتشار با استفاده از سامانۀ «سمیم نور» مشابهتیابی خواهند شد. در صورت وجود همانندی غیرموجه، مقاله در هر مرحله (حتی پس از صفحهآرایی) برای بازبینی و اصلاح به نویسنده مسئول ارجاع داده میشود. شایان ذکر است مقالاتی که محتوای آنها مصداق سرقت علمی یا ادبی تشخیص داده شوند از روند داوری و انتشار حذف میشوند.
دوماهنامه علمی تخصصی مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه:
سال هشتم، شماره 6 (پیاپی: 48)، بهمن 1402
برای مطالعه عناوین مقالات و دریافت فایل کامل این شماره ادامه مطلب را مشاهده نمایید.
فهرست مقالات
عنـوان مقـاله
صفحه
مقالات
بررسی تأثیر تجربه برند بر مشارکت مشتری در فضای مجازی با توجه به نقش میانجی عشق به برند: مورد مطالعه: مشتریان محصولات برند اپل
1
دریافت مقاله
زینب بزرگ پور، حسین ابو
بررسی عوامل مؤثر بر تصمیم به خرید محصولات سبز در بین جوانان: مورد مطالعه شهر تهران
15
حسن غریبی، نادیا مروتی، رحیم دلایی میلان
بررسی رابطه بین رضایت از فضای کاری و حمایت از بهره وری فضای کار: نقش میانجی گری وابستگی به فضای کاری و تعدیلگری استرس شغلی: مطالعه موردی: کادر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان گیلان
29
رضا عوض خواه، سید امیرحسین میرهاشمی نسب
مروری بر رفتار شهروندی سازمانی
43
ستار احمدیان، یوسف احمدیان
مروری برکاربرد پژوهش عملیاتی در لجستیک
51
سید کامران یگانگی، هومن محمدی، نوید اسودی
تلفن: 02634347678
همراه: 09905980206
آدرس: کرج، بلوار باغستان، گلستان12، پلاک28، واحد 2
Shij.journals@gmail.com
پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه ساعت 9:30 تا 12:30
خارج از این ساعات پیام با شماره 09905980206: