آخرین وضعیت مقاله
جهت استعلام از آخرین وضعیت مقاله خود، کد رهگیری مقاله را در کادر زیر وارد نمایید.


 






راهنمای نگارش مقالات

شماره 23، تیر 1399

6 تیر 1399

دوماهنامه علمی مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه:

سال پنجم، شماره 3 (پیاپی: 23)، تیر 99

 

برای مطالعه عناوین مقالات و دریافت فایل کامل این شماره ادامه مطلب را مشاهده نمایید.


فهرست مقالات

 

عنـوان مقـاله

 

صفحه

رابطه شکست خدمات و احیاء خدمات با وفاداری مشتریان

 

1

حسین وظیفه دوست، حامد پوررضا

نقش مهارت‌های ارتباطی در ارتقای عملکرد مدیران؛ موردمطالعه: مدیران ارشد و میانی دانشگاه پیام نور

9

فرحناز مصطفوی کهنگی، فاطمه قادیان

بررسی موانع فراروی کاربست نظام مدیریت دانش

25

رویا بازیاری، بهمن خسروی‏پور

اثر تعدیلکنندگی کیفیت حسابرسی و تحلیلگران مالی بر خوانایی گزارشگری مالی و هزینه‌های نمایندگی در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

33

محمد محمدی، حمزه عنبری

مطالعه کاربرد سبک مدیریت اسلامی بر اداره، سازمان‌های دولتی و خصوصی

 

47

رحمان مولودپورنیا

 

کسب سرمایه اجتماعی بواسطه رضایت از خدمات مدیریت شهری با تاکید برحق نظارت شهروندی

 

55

مهرشاد الله ویردی

 

 

برای دریافت نشریه روی تصویر زیر کلیک کنید:

 


242
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.
 

 
Captcha


 
کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


تماس با تحریریه

تلفن: 02634347678  و  02133202487

فکس: 02143857124 و  همراه: 09905980206

نشانی: کرج، بلوار باغستان، بین خیابان پنجم و ششم، روبروی مجموعه ورزشی انقلاب، پلاک 735، ساختمان پرند، واحد یک

تهران، افسریه، 15 متری چهارم، خیابان 38، پلاک 28، واحد 2

رایانامه: Shij.journals@gmail.com

پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 تا 14
تلفن خارج از ساعات اداری: 09105360230

سامانه مدیریت نشریات شباک